Saturday, October 09, 2010

地下鐵老師

我成日唔明,地下鐵的一眾公關大員是否從幼稚園老師轉職過來。我完全尊重幼稚園老師的工作,只是所有從事「前線工作」的打工仔都應該明白見人講人話,見鬼講鬼話的道理。正如我們的萬世師表孔子,幾千年前便知道對著一個衝動魯莽的學生,便要教佢用下個腦問下人意見先 take action;而對住個一日到黑驚呢樣驚果樣既子弟,就要叫佢唔該你收埋個腦,想做就去做。可是港鐵的宣傳部卻好似永遠同人民唔o岩咀型,成日都唔知自己D乘客係咩人。

早前係另一篇文章中,小弟提過港鐵曾經發神經以為地下鐵是保母車,用教小孩子的口吻叫乘客「Please remember, No eating or drinking on MTR trains」,最終被一班英文專家群起攻之才死死地氣改正過來,想不到地鐵現在又重施故技,當乘客係三歲細路哥般氹,一句唔好意思就諗住可以解決他們和人民的階級矛盾。喂,我唔老黎你港鐵唔係因為你一日到黑係我門口左掘右掘,而係掘完後唔單只無方便到(亦更加唔會令我變成一個律師或醫生),而係你未開始掘我間屋便因為「地鐵慨念」而加租得快過火箭。一朝起身落樓,成條街都鋪天蓋地掛滿紅色勁興奮田生橫額,仲以為屋企條樓梯係時光機,帶左我番去民革時代。驚魂未定,上樓打開電視想睇下「真情」定下神,點知見到有個玲瓏浮凸無咩衫著的鬼妹係個水池邊典來典去,然後又有個貌似 Jude Law 的物體一身西裝係度曬月光,而這個位於康城首都威尼斯西半山的地方竟然就係我樓下個街市。喂,你無野麻?唔好意思?

不要同我肉麻當有趣啦唔該,昨日報紙話香港貧窮人士的定義是月入小於三千多元。其實,一個月三千元未必唔足夠一個無妻兒仔女的人花,不過如果計埋屋租既話三千元隨時變佐得番幾百蚊。你地鐵再加價我大不了繼續搭巴士小巴渡海小輪,不過為了起呢樣起果樣,中環碼頭已經俾政府搬佐去山卡啦,而家灣仔碼頭又話要搬,搞到連紅磡碼頭都話要關門大吉。以後或者要學廣告D鬼妹咁係水邊訓起度就可以當飯食。

地鐵先生,你可以話我短視,但我真係唔明白,為什麼你而家搞到我家無寧日、家不成家、無船可搭,因此二十年後我就會變成一位揸波子又唔駛搭地鐵的律師/醫生/經理。而我更加唔明白,現在揸波子又唔駛搭地鐵的律師/醫生/經理的四/五/六十後為何會是你的宣傳對象。我認為,港鐵的最大問題係佢地唔知從幾時開始出現佐一種「家長」心態,從服務市民變成了照顧市民,到最後以為自己可以教導全港市民咩野係好,咩野係壞。但事實卻正向相反方向發展,地鐵自從上市到食埋九鐵後,很多的決策便從服務市民變成向股東負責,尋求最大的利潤。讓人懷疑他們建鐵路的目的是為了搞地產、霸土地而多過為佐方便現正住係度既居民。

平心而論,港鐵的營運水準確實不差,特別是同其他歐洲大城市如巴黎倫敦相比之下,港鐵的乾淨程度簡直有如醫院。(雖則人地既地鐵系統有成百幾年歷史,有D野想改進都唔係咁易,好似之前話要係車廂裝冷氣但係搵極都搵唔倒位,最後要諗埋D係凳底放舊冰甚至係車頂嘖香水的騎呢主意)港鐵,我只係希望他地唔好再搞咁多野,正所謂悶聲發大財,收下把口啦唔好意思。

0 Comments:

Post a Comment

<< Home